آخرین اخبار

روز بهاری بی‌سابقه در زمستان دهدشت+تصاویر

راهپیمایی ۲۲ بهمن دهدشت با حضور خیل عظیم و پرشور مردم این شهر و به ویژه‌ دهه نودی و هشتادی ها چشمگیر بود.

اشتراک گذاری
22 بهمن 1402
کد مطلب : 11823

خبرگزاری فارس کهگیلویه_ مریم افشون_ همه امروز آمده‌اند تا به شکرانه فجر چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار دیگر وحدت و انسجام ملی خود را به جهانیان نشان دهند.

مردم شهر دهدشت همزمان با سراسر کشور از ساعات اولیه صبح امروز در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و بار دیگر با آرمان های بنیانگذار انقلاب تجدید بیعت کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن دهدشت با حضور خیل عظیم و پرشور مردم این شهر و به ویژه‌ دهه نودی و هشتادی ها چشمگیر بود.

شرکت‌کنندگان این حماسه ملی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» ثابت کردند که همواره مدافع آرمان های امام راحل، شهداء و مقام معظم رهبری هستند.

نسل امروز برای ایران تا پای جان

سمانه برهانی منش دانش آموز کلاس دهم در این راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: ما اومدیم اینجا تا به آمریکای جنایتکار ثابت کنیم که ما نسل امروزی ها تا پای جان برای ایران می مانیم.

یکی دیگر از دانش‌آموزان می‌گوید ما ادامه همان نسل جوانی هستیم که هشت‌سال بدون نا امیدی از ایران دفاع کرد و در میدان جنگ مقابل دنیا ایستادند.

به گزارش فارس، این جوانان می‌گویند ما از همان تباری هستیم که وقتی پای حریم آل الله در میان باشد جان را بر کف دست گرفته و به میادین خواهیم رفت و تا روز ظهور مهدی موعود عج ما در دفاع از آرمان های بلند باغبان دلسوز نهال انقلاب حضرت امام خمینی «ره» مصمم تر از گذشته در میدان مبارزه هستیم.

 

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =